یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

برنامه هفت دیگر از حضور مسعود فراستی بهره نخواهد برد و محمودگبرلو که خود جانشین فریدون جیرانی شده روز به روز در حال تلاش است که برنامه هفت را بی مخاطب تر از گذشته کند .

در شب های جشنواره فجر 31 که برنامه هفت ویژه برنامه ای داشت و هر شب روی آنتن می رفت آقای گبرلو قید مسعود فراستی را زد و از منتقدین دیگری در برنامه اش استفاده کرد این کار فقط یک مزیت دارد آن هم حضور منتقدین جوان تر در تلویزیون و خود نمایی آن هاست . در صورتیکه مسعود فراستی یک منتقد جریان ساز و با تجربه است . و در این حدودا دوسالی که در برنامه هفت حضور داشت مخاطبان خاص خود را پیدا کرد و مسعود فراستی در برنامه هفت گاهی بجای نقد فیلم بحث های روشنفکری و فلسفی را راه می انداخت که مورد توجه مخاطبین قرار میگرفت .

برنامه هفت سابق ، که مجری اش فریدون جیرانی بود به  مراتب پر مخاطب تر از این برنامه ای که هم اکنون روی آنتن میرود ، بود . به دلایل نه چندان قانع کننده ای فریدون جیرانی از آن برنامه کنارگذاشته شد و ببیندگان و مخاطبین را آزرده خاطر کرد و تا چندین هفته در همه محافل بحث در مورد علل برکناری جیرانی بحث هایی مطرح می شد .
بگذریم حالا محمود گبرلو برنامه هفت را مجری گری میکند با اجرای نه چندان خوبش و با بی تجربگی های خاص خودش . در شب های جشنواره فجر که برنامه هفت ویژه برنامه داشت شاهد توصیه مکرر و بی امان آقای مجری(گبرلو) از اسپانسر برنامه بودیم بطوری که دیگر قابل تحمل نبود . و مخاطبین را عصبی میکرد . و تکرار بیش از اندازه مسابقه پیامکی برنامه هفت که اصلا مورد توجه هیچ کس نبود !
او فعالیت های زیادی انجام داد تا مخاطبین را از سینما دل زده کند و در آخرین تلاش خود برای انجام این کار دعوت نکردن از مسعود فراستی(به عنوان منتقد برنامه) بود ! منتقدی که پر طرفدار است و در این ایامی که گبرلو مجری گری این برنامه به عهده گرفته بود تنها دلخوشی مخاطبین همین نقد های مسعود فراستی بود که برنامه هفت را کمی قابل تحمل و تامل میکرد .

حال باید ببینیم که گبرلو با این طرز اجرای خشک تا کی بر روی صندلی برنامه هفت خواهد نشست ؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم