یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

ماه عسل 92 هم مانند عمر ما به سرعت گذشت و روز 18 مرداد 92 قسمت پایانی این برنامه که ماه عسلِ کل قسمت های این برنامه بود پخش شد . و مجری محبوب برنامه هم در پایان با تشکر و خداحافظی و قدردانی از مردم این برنامه را به پایان برد .

ولی این وسط خیلی ها به شدت از برنامه نقد میکردند و هنوز هم انتقاد های شدیدی به این برنامه دارند و عده ای هم بشدت طرفدار برنامه ماه عسل هستند .

نظر شما در مورد برنامه ماه عسل چیست ؟

موافقید یا مخالف؟

  • منتقدین از همون اول با ایراد گرفتن از دکور برنامه شروع کردند و با آمدن مهمان های جنجالی به برنامه ، منتقدین تا جایی که توانشتند برنامه را به چالش کشیدند.

  • طرفدارهای ماه عسل که عقبه ای از این برنامه و احسان علیخانی داشتند از همون ابتدای برنامه منتظر سورپرایز شدن را داشتن و منتظر دیدن مهمان های خاص و از جنس خود مردم بودند .

شما می توانید نقد و بررسی کامل برنامه ی ماه عسل را اینجـــــــــــا بخوانید .



شما جزء کدام گروه هستید ؟

لطفا نظرات خود را بیان کنید .



نظرات  (۳)

برنامه قشنگ بود،ازاونایی که این برنامه روساختند تشکرمیکنم.
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۴ الهه جهانفر
سلام نمیدونم شما کی هستین ولی میشه خودتونو معرفی کنین لطفا؟.!..نمیخوام حرفای تکراری بگم که ماه عسل بی نهایت عالیه چون هممون میدونیم..من و خانوادم از سبک اجرای ایشون بی نهایت خوشمون میاد منم انتقاد میکردم گاهی اوقات اونم به خاطر اینکه آقای علیخانی گفته بودن ولاغیر مگه میشه برنامه ای که به این زیبایی هستش رو انتقاد کرد؟شما بگین ؟نمیشه که!!.....پایه هر پله ای که بزاری حتی بالاتر از همه هم که باشی بازم خدا یه پله از تو بالاتره نه واسه اینکه خداست بلکه واسه اینکه دست تو رو بگیره..این دست گرفتن خدا شامل حال آقای علیخانی شده..هرکسی این موهبت الهی رو نمیتونه داشته باشه!!!.......همیشه موفق باشن.
پاسخ:
سلام .
من محمدرضا هستم چطور مگه ؟
بله برنامه خوبی بود و من خودم یکی از طرفداران برنامه ماه عسل هستم ولی خب بدیهی است که هر برنامه ای یه کم و کاستی هایی داره و بعضی همون نیمه خالی لیوان رو میببینن و از برنامه انتقاد میکنن ...

 من  به شخص عاشق احسانم و شاید95 درصد به خاطر احسان ماه عسلو می بینم ولی خداوکیلی امسال هم مثه سالای پیش ترکوند ین عاشقتم به ابوالفضل احسال لال شم اگه دروغ می گم بوووس از راه دو ر
پاسخ:
چقدر احساساتی هستید :نیش:
نظر خودتون رو در مورد برنامه ماه عسل هم ذکر نکردید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم