یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

 

محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:با داغ شدن فضای انتخاباتی و اپیدمی «احساس تکلیف» در بین قشرهای مختلف مردم بویژه چهره های محبوب و غیر محبوب، احتمال خواندن این خبرها در روزهای آتی وجود دارد، حتی بدترین از این ها! ...

محمود گبرلو

مجری محبوب برنامه محبوب هفت در گفتگو با «ارزشی آنلاین» از سرازیر شدن امضاها و درخواست‌های زیاد اهالی سینما برای کاندیداتوری خبر داد و گفت: با توجه به این حجم درخواست و نظرسنجی برنامه هفت مبنی بر حضور جدی در انتخابات، به عنوان نماینده اهالی هنر و بویژه سینما و سینما دوستان کاندیداتوری خود را اعلام می‌کنم. وی افزود: به هر حال با توجه به تسلط و تعهد و تجربه‌ای که دارم می‌توانم دولتی قدرتمند و هنردوست تشکیل بدهم. وی شعار انتخاباتی ستاد خود را «تعهد و دیگر هیچ» اعلام و در عین حال تاکید کرد: تا زمان انتخابات، برنامه هفت را خودم اجرا می‌کنم.

منصور ضابطیان

مجری و تهیه کننده برنامه «رادیو هفت» نامزدی خود در انتخابات را تکذیب کرد و گفت: من فرصت سر خاراندن هم ندارم چه برسد به انتخابات و تبلیغات و کشور داری. رادیو هفت را چه کنم.؟ این اخبار هدایت شده و سازمان دهی شده برای تخریب بنده و برنامه ماست. وی حضور در ستاد انتخاباتی «هدیه تهرانی» را نیز رد کرد و گفت: خانم تهرانی ستاد نمی خواهد که، بیاید، رای می آورد.

جواد خیابانی

مجری و گزارشگر محبوب فوتبال در گفتگو با «جواد نیوز» گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام اما اگر سیل درخواست‌ها همینطور ادامه پیدا کند، برای پاسخ به علاقه مردم و همچنین حفظ کشور، با همه توان در رقابت حاضر خواهم شد. وی شعار انتخاباتی خود را نیز «مدیریت بدون سوتی» اعلام کرد و گفت: اگر در این رقابت ببازیم، چیزی از ارزشهای ما کم نمی شود.

ارسطو عامل

یک منبع آگاه به «اوشکول نیوز» گفت: ارسطو عامل بعد از سفر به دور ایران و استقبال عمومی مردم از خود، قصد کاندیداتوری دارد. وی نگران رد صلاحیت نیست و گویا در یک محفل خصوصی اعلام کرده که «پایه یک دارم» و این برای رانندگی قطار کشور یا کشتی مملکت کافی است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، شعار انتخاباتی ارسطو را یک مصرع شعر دانست و گفت: «ستاره آسمون دنباله دارنه بیا...بیا بیا بیا بیا، بیا بیا بیا بیا». این منبع آگاه این را هم توضیح داد که این شعار در آمدن ارسطو به رقابت های انتخاباتی انگیزه اصلی بوده چرا که ارسطو معتقد است مردم به او می گویند: ستاره دنباله داری که باید بیاید.

آزاده نامداری

مجری ممنوع التصویر تلویزیون، زمزمه نامزد شدن در انتخابات را تکذیب نکرد و در عین حال به روزنامه «پشت پرده» گفت: هنوز برای اعلام کاندیداتوری زود است ضمن اینکه باید دید از بقیه چه خبر و بعد با آنالیز درست وارد شد. اگر فرزاد حسنی نامزد شود، من هم می‌آیم تا رقابت علاوه بر یک رقابت ملی، یک رقابت صنفی هم باشد. تلاش خبرنگار «پشت پرده» برای گفتگو با فرزاد حسنی بی نتیجه بود اما او در پیامکی برای ما در خصوص نامزد شدن نامداری نوشت: هه! و درباره نامزد شدن خودش هم نوشت: حبذا.

وحید یامین پور

این مجری سابق تلویزیون در یادداشتی در صفحه فیس بوک نوشت: با توجه به نامزد نشدن «حسینی بای» و همچنین سقوط تلویزیون در جذب مخاطب بویژه برنامه ضعیف «دیروز، امروز، فردا» و عدم نامزد شدن مجری این برنامه، و با توجه به اقبال شدید به صفحه شبکه اجتماعی من، بنده بنابر احساس انقلابی و تکلیف سیاسی، با شعار «همه چیز از نو» و به صورت مستقل در رقابت های انتخاباتی شرکت می کنم و برد خود را به مردم هدیه می دهم البته مردم پایین شهر نه آنها که در بالای شهر و خانه های مجلل زندگی می کنند چرا که من رای آنها را نه می خواهم و نه خود را رییس جمهور آنها می دانم.

نویسنده :محسن حدادی

منبع: خبرآنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم