یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

هر چند برخی از آنها نخستین تجربه سینمایی خود را در نوجوانی داشته اند ولی همان نیز در یک فیلم ترسناک و دلهره آور بوده است.

ستارگانی که با فیلمهای ترسناک به شهرت رسیدند (تصاویر)

 برخی از بازیگران درجه اول هالیوود استارت کاری خود را با جیغ و فریاد در فیلمهای ترسناک آغاز کرده و از آن به بعد بود که به بازیگری معروف در عرصه سینما تبدیل شدند. ممکن است باعث تعجب شود اگر متوجه شویم که بازیگرانی همانند «جانی دپ»،‌‌‌ «جنیفر انیستون» ، «جورج کلونی» ، «جیمی لی کرتیس» ، «تام هنکس» و حتی «براد پیت» با حضور در فیلمهای ترسناک به ستاره تبدیل شدند.هر چند برخی از آنها نخستین تجربه سینمایی خود را در نوجوانی داشته اند ولی همان نیز در یک فیلم ترسناک و دلهره آور بوده است.

فهرست ستارگانی که با فیلمهای ترسناک به شهرت رسیدند به شرح زیر است :

«براد پیت» در فیلم (Cutting Class)

اولین نقش مهم و اصلی «براد پیت‌» در فیلم (Cutting class) و ایفای نقش یک بازیکن تیم بسکتبال دبیرستان بود. در این فیلم «پیت» با یک بازیکن سال بالایی دبیرستان که اقدام به کشتن تک تک دانش آموزان مدرسه می کند ، مواجه می شود.

«جیمی لی کرتیس» در فیلم «هالووین»

هر کسی می داند که «کرتیس» قدرت صدای خود را (در کنار آغاز بازیگری) در فیلمهای ترسناک هالووین 1 و 2 قوی کرد و در «هالووین 3»‌ کاملا حرفه ای شد.

«جورج کلونی» در فیلم «بازگشت به اوج ترس» (Return to Horror High)

«کلونی» در اوایل نوجوانی با بازی در فیلم «بازگشت به اوج ترس» نقش دانش آموزی را ایفا می کند که در رویارویی با قاتلی به نام «هچت فیس» کشته می شود. او با همین نقش به سینما معرفی شد.

«جانی دپ» در سریال تلویزیونی «کابوس خیابان الم»

 

آغاز موفقیت «دپ» زمانی بود که در مجموعه کابوس خیابان الم به دست «فردی کروگر» کشته شد.

 

«تام هنکس» در فیلم «او می داند تو تنهایی»

 

«تام» اولین فیلم سینمایی خود را در نقش قاتلی ظاهر شد که عروسها را به قتل می رساند . این نقش قرار بود در آخر ماجرا از بین برود ، ولی کارگردان آنچنان از این نقش خوشش آمده بود که ترجیح داد ، او را زنده نگه دارد.

 

«جنیفر انیستون» در مجموعه (Leprechaun)

«انیستون» در این فیلم تا جایی که امکان داشت جیغ زد و فرار کرد. او با ایفای نقش منفی «لپریکان»‌ به سینما وارد شد . «لپریکان»‌ شخصیتی منفی است که برای بدست آوردن طلا ،‌ انسانهای زیادی را از لب تیغ می گذراند.

«ماتیو مک کانایی» و «رنی زلوگر» در فیلم «کشتا تگزاس»‌

 

«کانایی» و «رنی زلوگر» در کنار دانش آموزان دیگر سفری را به داخل جنگل آغاز می کنند و در آنجا با موجودی شبیه به انسان مواجه می شوند.

«اشلی بل»‌ در فیلم «جن گیر2»

 

آغاز سینمایی «بل» نسبت به بقیه ستاره ها پررنگ تر بود. او در نخستین حضورش در نقشی ماندگار ظاهر شد.

 

منبع:سینما خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم