یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

ستارگان کم خرج و خسیس عرصه سرگرمی و سینما (تصاویر)

سایت خبری (Coupons.com) به تازگی فهرستی از ناخن خشک ترین ستارگان هالیوودی را معرفی کرده که معمولا به جای پرداخت پول از کوپن های تخفیف استفاده می کنند...

 مردم عادی تنها کاربران برگه های تخفیف و کوپن های روزنامه ها نیستند بلکه برخی از هالیوودی های درجه اول که عادت به جمع کردن پولهایشان دارند با جدا کردن کوپن های تخفیف از روزنامه ها سعی می کنند زندگی کم خرج تری را دنبال کنند

سایت خبری (Coupons.com) به تازگی فهرستی از ناخن خشک ترین ستارگان هالیوودی را معرفی کرده که معمولا به جای پرداخت پول از کوپن های تخفیف استفاده می کنند.

 

«کریستین بل» بازیگر فیلمهای «کونان» و «خانه دروغ» خیلی ناخن خشک است . او که خود به این موضوع اذعان دارد برای خرید مواد غذایی از کوپن تخفیف استفاده می کند.

 

«جی لنو» مجری برنامه (The Tonight show) از کودکی در کمپانی فورد ، مک دونالد و در نهایت تلویزیون کار کرده و درآمد بالایی کسب می کند. او نیز هر چیزی را با حداقل پرداخت پول دوست دارد.

 

 

«کری آندروود» بیش از 15 میلیون نسخه از آلبوم موسیقی «کری آندروود» در سال 2012 به فروش رفت ، ولی او همچنان هر روز ، به دنبال کوپن های تخفیف روزنامه ها را جستجو می کند تا برای خرید آخر هفته از آنها استفاده کند.

 

«وینسنت کارتایزر» بازیگر فیلم پرفروش «مردان دیوانه» زمانی در گفتگو با نیویورک تایمز گفته بود که وسایل نقلیه عمومی را به خودرو شخصی ترجیح می دهد . او در یک آپارتمان یک اتاقه در هالیوود زندگی می کند.

 

«سارا میشله گلر» او و همسرش نیازی نمی بینند که برای خرید مواد غذایی پول پرداخت کنند. آنها از کوپن تخفیف استفاده می کنند و از حراجی استقبال می کنند.

 

«تیرا بنکس» سوپر مدل ثروتمند هالیوود از کودکی به جمع کردن کوپن تخفیف عادت داشته و هم اکنون هم این شیوه را برای خرید مایحتاج استفاده می کند.

 

«جنی گارت» او کمدی پر از لباسهای قدیمی دارد و طوری لباس می خرد که بتواند با لباسهای قدیمی آن را هماهنگ کند. او برای دخترش نیز از حراجی خرید می کنند.

 

«سارا جسیکا پارکر» بازیگر فیلم «شهر پر هیاهو» لباسهای دسته دوم را به پسرش می پوشاند. او خود به این موضوع اذعان داشته است.

 

 

«اشلی گرین» با بریدن برگه های تخفیف ، هزینه های اتومبیل و سگهایش را در می آورد.

 

 

«لیدی گاگا» او از برگه های تخفیف روزنامه ها برای خرید مواد غذایی استفاده می کند و طرفدارانش را به این کار ترغیب می کند.

 

منبع : سینما خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم