یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

 

بانی فیلم آنلاین:فریدون جیرانی از آغاز فیلمبرداری جدیدترین اثر سینمایی‌اش با نام «زندگی دوگانه فیروز» از 24 اسفندماه در تهران خبر داد. . .

 

این کارگردان سینما که مدتی است با خداحافظی از برنامه «هفت»، فرصت پرداختن به حرفه‌ اصلیش یعنی سینما را پیدا کرده است، در گفتگو با مهر گفت: زندگی دوگانه فیروز از روز پنجشنبه 24 اسفند ماه جلوی دوربین می‌رود و ما بخشی از کار را در اسفندماه فیلمبرداری می‌کنیم ولی ادامه فیلمبرداری آن به بعد از تعطیلات نوروز موکول می‌شود.ساره بیات اولین بازیگری است که در این فیلم جلوی دوربین می‌رود و تا قبل از عید پنج جلسه فیلمبرداری خواهیم داشت.اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، صابر ابر و ساره بیات از جمله بازیگران فیلم هستند که اصلانی نقش اصلی فیلم با نام فیروز را برعهده دارد. این فیلم داستانی کمدی اجتماعی با نگاه دینی دارد و ماجرای مردی میانسال را روایت می‌کند که بسیار خسیس بوده و بروز ماجراهایی تحولی را در زندگی وی ایجاد می‌کند.

فریدون جیرانی دومین تجربه همکاری خود با فرهاد اصلانی را بعد از فیلم «من مادر هستم» در کارنامه‌اش ثبت خواهد کرد. همچنین رحمان سیفی‌آزاد تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. جیرانی با ساخت فیلم من مادر هستم با چالش‌های زیادی از سوی منتقدان این اثر رو به رو شد که البته این مخالفت‌ها در فروش بالای این فیلم بی‌تاثیر نبود.

 


منبع : مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم