یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

 

«گلاره عباسی» بازیگر فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» درباره نقش خود در این فیلم گفت: این فیلم برشی از یک زندگی واقعی است و من نقش یک زن باردار از جامعه سنتی را بازی می‌کند، این فیلم قصه ساده و آرامی دارد و آن را خیلی دوست دارم.

بازیگر فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» گفت: این فیلم برشی از زندگی واقعی است و دارای قصه‌ای ساده و آرام است که من آن را دوست دارم.

«گلاره عباسی» بازیگر فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» درباره نقش خود در این فیلم گفت: این فیلم برشی از یک زندگی واقعی است و من نقش یک زن باردار از جامعه سنتی را بازی می‌کند، این فیلم قصه ساده و آرامی دارد و آن را خیلی دوست دارم.

تبیان زنجان

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال نقشی شبیه به این بازی کرده بودید یا خیر، بیان داشت: من خیلی به این اعتقاد ندارم که نقش‌ها به یکدیگر شبیه هستند چراکه ما ممکن است پوشش‌های مشابه هم داشته باشیم، اما هر کدام دنیای جداگانه ای داریم و نقش لیلا هم برای من جهان زیبا و متفاوتی بود.

این فیلم اولین فیلم بلند کارگردان آن نرگس آبیار است که در بخش فیلم‌های نگاه نو جشنواره حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « لیلا زن جوان بارداری است که کودکی ده‌ماهه دارد. او مستاجر دو خواهر پیر است که به او محبت می‌کنند.»

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی، فیلمنامه‌نویس: نرگس آبیار، مدیر فیلمبرداری: منصور ظهوری، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی، تدوین: پیمان خاکسار و موسیقی شورا کریمی.

بازیگران فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» عبارتند از: گلاره عباسی، حسام بیگدلو، امیر غفارمنش، گیتی معینی، فاطمه شکری،‌مهران رجبی، مینا نوروزی و نازنین بابایی.

منبع : نیک صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم