یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

 

پایتخت سریال پر مخاطبی است که سیروس مقدم کارگردان آن است که در نوروز 92 سری دوم این سریال «پایتخت2» به نمایش در آمد . و کارگردان این سریال از سری سوم این سریال در کشور تاجیکستان خبر داد ...

سیروس مقدم، کارگردان مجموعه طنز تلویزیونی «پایتخت» در گفتگو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس با اعلام خبر ساخت سری سوم این مجموعه اظهار داشت: هدف ساخت این مجموعه تلویزیونی از ابتدا آشنایی مردم و مخاطبان این سریال با فرهنگ، آداب و رسوم و گویش های مردم مناطق مختلف کشور بود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته ایم که سری سوم مجموعه «پایتخت» را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بسازیم،در نهایت این تصمیم را گرفتیم که کشور تاجیکستان به دلیل مشترک بودن زبان فارسی با کشور ایران برای انجام این کار مناسب است به همین منظور با محسن تنابنده برای این کار  سفری به آنجا داشته ایم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» بیان کرد: تصور نمی کردم که سری اول این سریال با چنین استقبالی در داخل و خارج رو به رو شود.
 

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «پایتخت2» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیماست که در 15 قسمت 60 دقیقه ای برای پخش در نوروز 92 از این شبکه تولید می شود.

داستان «پایتخت 2» به یک گلدسته مربوط می‌شود که با کامیون نقی قرار است به تهران آورده شود. این گلدسته نذر یک بانوی سالمند است که به خانه سالمندان آورده می‌شود.

در این سریال محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، علیرضا خمسه و … حضور دارند.

 

منبع : سینما پرس

 

پایتخت 1 که بسیار جالب بود و سری دوم این سریال هم توانست نظر مخاطبین را به خود جلب کند .

نظرات  (۴)

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۰ آلماسادات موسوی
سلام. من نمی دونم چراتوی ایران وقتی یه سریالی موفق می شه وگل می کنه فصل های بعدی هم ساخته می شه که به موفقی سری اول نمی شه. من فکرمی کنم همون پایتخت 1کفایت می کردولزومی نداشت که پایتخت 2ضعیف ساخته بشه

سریال پایتخت1 و2 که خوب بود.. مسلما 3 هم خوب درمیاد:بله:

داداش ازتوهم ممنونم به خاطر وبلاگ و مطالب خوبت

پاسخ:

ممنونم .

مرسی از آقای مقدم که میخواد 3 رو هم بسازه!
وقتی تو تلویزیون یه سریالی موفق میشه معمولا قسمت دوم اون رو که میازن به عبارتی گند میزنن.سیروس مقدم و گروهش این طلسمو شکستن.دستشون درد نکنه.
پاسخ:
بازم موافقم :93:
واقعا دستشون درد نکنه :aminkhan:

حتما پایتخت3 را بسازید

پاسخ:
سلام دوست عزیز
حتما اگه سیروس مقدم رو دیدم بهش میگم پایتخت 3 رو بسازه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم