یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

"تامی ادیسون" فردی بسیار متفاوت است چرا که با اینکه از نعمت دیدن محروم است اما امیدهای خود را برای رسیدن به یک فرد مشهور در نقد فیلم های سینمایی از دست نداده است و با توجه به مشکلش باز هم توانسته به آرزویش برسد.


کارهای مختلفی در دنیا وجود دارد که نیاز بسیار زیادی به دیدن و دقت دارد. ازجمله این کارهای می توانیم به یک منتقد سینما اشاره کنیم چرا که اگر فردی قصد نقد کردن فیلم ها را دارد باید بتواند آن ها را ببیند. "تامی ادیسون" فردی بسیار متفاوت است چرا که با اینکه نابیناست اما امیدهای خود را برای رسیدن به یک فرد مشهور در نقد فیلم های سینمایی از دست نداده است و با توجه به مشکلش باز هم توانسته به آرزویش برسد.

او بدون اینکه فیلم ها را ببیند آن را نقد کرده و در سایتش قرار میدهد. بسیاری از افرادی که علاقه خاصی به سینما دارند او را می شناسند و قبل از رفتن به سینما معمولا نقدهای او را می خوانند. او برای این کار خود روش های منحصر به فردی دارد.



"تامی ادیسون" می گوید: من نیازی به دیدن فیلم ها ندارم و تنها به آن ها گوش می دهم و سپس با توجه به آن لوکیشن و طرز بازی هنرپیشه ها را تجسم می کنم این باعث می شود تا بتواند فیلم ها را نقد کند.

نقدهای او روزانه میزان زیادی بازدید دارد و معمولا در نقدهای بسیار کوتاه تمامی اطلاعاتی که برای دیدن فیلم قبل از آن نیاز است را به کسانی که قصد تماشای فیلم دارند گوش زد می کند.


منبع :
باشگاه خبرنگاران
کد خبر:۴۲۷۸۸۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم