یادداشت های سینمایی

نگاهی به آثار سینما - تلویزیون - تئاتر

آخرین نظرات

امسال هم مانند سال گذشت احسان علیخانی ویژه برنامه سال نو را اجرا میکند و این ویژه برنامه قرار است از شبکه دو سیما پخش شود این خبر را سینما پرس به نقل از علی بخشی زاده (مدیر شبکه2) اعلام کرد ...

ساعت و تاریخ پخش این ویژه برنامه در ادامه مطلب ...

ظاهرا مدیران شبکه 3 با احسان علیخانی به توافق نرسیده اند . شبکه 3 با شعار همیشگی " شبکه3 شبکه جوان " چند سالی است که سیاست های خود را تغییر داده و اول مجری برنامه پر مخاطب ماه عسل را که در ماه رمضان پخش می شد را عوض کردند مجری و تهیه کننده آن برنامه احسان علیخانی بود و او بود که این برنامه را پر مخاطب کرد ولی مدیران او را کنار گذاشتند و سال گذشته هم وِیژه برنامه سال تحویل را علیخانی ندادند وشبکه3 مخاطبان زیادی را از دست داد و در این میان شبکه 2 که شبکه ی کودک است دو سالی است که ویژه برنامه سال تحویل را به احسان علیخانی سپرده است و از ویژه برنامه مسال که خبری نداریم که قرار است چگونه باشد ولی ویژه برنامه سال گذشته (نوروز91) واقعا زیبا بود و اجرای علیخانی عالی بود او حدودا بیشتر از 14-15 ساعت برنامه زنده اجرا کرد آن هم بصورت ایستاده ! و مخاطبین هم با تماس هایی که به سازمان صدا و سیما گرفته بودند آن وِزه برنامه بهترین ویژه برنامه نوروز 91 انتخاب کردند .

زمان و تاریخ ویژه برنامه شبکه 2 :

شبکه دو از سه شب قبل از شروع سال جدید به استقبال بهار می رود، از روز شنبه ۲۶ اسفند ماه بعد از گفتگو ویژه خبری تا یک بامداد ویژه برنامه ای به مجری گری احسان علیخانی بر روی آنتن خواهد رفت و شب عید نیز مدت برنامه تا ۳ بامداد خواهد بود همچنین در روز عید نیز از ساعت ۱۱ صبح تا اذان مغرب مهمان خانه های مردم خواهیم بود.

منبع:سینما پرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم